Bestelinformatie, betalen en verzendkosten

 

Levertijd
Er wordt bij elk product een indicatie gegeven van de levertijd. Voor deze indicatie zijn we ook afhankelijk van de leverancier en de bezorging. De daadwerkelijke levertijd kan afwijken van de indicatie die gegeven is.

 

Mocht je 2 producten hebben besteld met een verschillende indicatie van levertijd, ga dan uit van de langst genoemde levertijd. We bezorgen namelijk 1 doos.

 

Verzendkosten
Wij rekenen verzendkosten. Dit is afhankelijk van het product. Wanneer bijvoorbeeld een boek door de brievenbus past, dan berekenen we de brievenbus tarieven. Bij 2 producten betaal je de verzendkosten van een pakket, namelijk 6,95 euro.

We leveren op dit moment niet buiten Nederland.

 

Veilig
Jouw gegevens blijven strikt persoonlijk en gaan niet naar derde partijen. Veiligheid is belangrijk, de online betaalmethode is beveiligd doordat de pagina’s beschermd zijn met een SSL code (=je gegevens worden online versleuteld voor verzending).

 

Ideal

Onze betaalmethode is Ideal. Hierdoor wordt je naar de beveiligde pagina’s van jouw bank geleid. Na het voltooien van de betaling bij jouw bank, kom je weer terug in de Wendy Shop.

 

Bevestiging

In je mail ontvang je een bevestiging van de bestelling. En dan start bij ons het proces van verwerking en verzending! Veel plezier!

 

 

Verzenden, bezorging en retour

 

Retour

 

Mocht het artikel toch niet aan je wensen voldoen, dan kan het binnen 14 kalenderdagen na levering retour gestuurd worden. Let wel:

  • In oorspronkelijke staat
  • Oorspronkelijke verpakking

Met andere woorden: wij kunnen zien dat het product niet gebruikt is zodat het opnieuw in de shop geplaatst kan worden.

 

Productgroepen die buiten deze regeling vallen zijn reizen, tijdsgebonden producten (waaronder tijdschriften en kranten) en CD’s en DVD’s waarvan de verzegeling is verbroken. Een Wendy Magazine kan dus niet retour gezonden worden.

 

Wij kunnen een retour alleen in behandeling nemen wanneer de volgende stappen zijn opgevolgd:

  1. Meld je retour aan door het retourformulier in te vullen en te mailen naar klantenservice@wendymultimedia.nl
  2. Print het formulier uit en stop deze bij het poststuk.
  3. De kosten voor de verzending van een retour komt voor eigen rekening. Jouw retour kan verzonden worden naar:

Wendy Multimedia, Basisweg 30, 1000 EB Amsterdam.

  1. Wanneer wij binnen 14 dagen na verzending het retour weer ontvangen hebben, maken wij het geld over.

Garantie
Wanneer bij de ontvangst van het pakket blijkt dat de bestelling niet correct is (bijvoorbeeld een onjuist product of schade), dan kan je uiteraard alsnog de juiste bestelling ontvangen of je geld retour krijgen. Stuur het product binnen 14 kalenderdagen na aflevering terug en volg hierbij het stappenplan van een retour.

 

Fabrieksgarantie

Heb je een product langer dan 14 kalenderdagen in je bezit en gaat het kapot, dan valt dit mogelijk nog onder (fabrieks)garantie van de producent/leverancier. Je kunt altijd direct contact opnemen met de producent van jouw artikel. Ook wij kunnen je uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van garantie. Let wel; de garantie(duur) is afhankelijk van uw artikel en de producent. In geval van twijfel neem dan gerust contact op met onze klantenservice: klantenservice@wendymultimedia.nl

 

Herroeping

Zoals al beschreven is er volgens de Europese Consumentenrichtlijnen een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product, op een aantal uitzonderingen na (denk aan magazines!). Deze staan in de rubriek ‘retour’ al geheel beschreven. Mocht je de pakbon niet meer hebben, maak dan gebruik van het herroepingsformulier.